(وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَكَأَنََّمَا أَحْیَاء النََّاسَ جَمِیعًا... )سوره ی مائده، آیه ی 32( و هر کس کسی را زنده بدارد، چنان است که گویی تمام مردم را زنده داشته است).

امروز : 18 آبان 1403
مهدی کشاورز
مدیر بهبودکیفیت(QC)


شرح وظایف مدیر بهبودکیفیت(QC)

1-تعیین شاخص ها و استانداردهای منطقه ای و بهینه سازی و ارتقاء مستمر آن

2-تجزیه و تحلیل و پردازش داده­ ها و ارائه راهکارهای علمی و اجرایی جهت بهینه نمودن امور مربوط به مدیریت اورژانسهای پیش بیمارستانی

3-بررسی آماری در سطح منطقه ای ملی و مقایسه آن با وضعیت کشوری
ساماندهی نظام مراقبت حوادث و فوریتهای پزشکی

4-بررسی وتحلیل طرحها و پروژهای ­مرتبط با حوادث و فوریتهای پزشکی

5-تهیه پسخوراند جهت ارائه به ذینفعان

6-بررسی مستمر سطح رضایتمندی ذینفعان

7-شرح وظایف کارشناس نظارت وارزیابی حوادث وفوریتهای پزشکی

8-تدوین چک لیست پایش ونظارت اورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش

9-تدوین برنامه زمان بندی بازدید وانجام بازرسی ازپایگاههای اورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش

10-تدوین واجرای ارزیابی عملکردادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش

11-تدوین سیستم تشویق وتبیه کارکنان ومدیران ادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های بیمارستانی وپیش بیمارستانی منطقه تحت پوشش

12-بررسی وپیگیری شکایات(مردمی وکارکنان) ومواردتخلف ادارات حوادث وفوریتهای پزشکی واورژانس های پیش بیمارستانی 

13-تشکیل کمیته تدوین ارتقاء کیفیت

14-پیگیری تدوین شاخص های عملکرد اختصاصی واحد