۱- نظارت بر امورات مربوط به نقلیه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه موجود در واحد امور نقلیه
۲- نظارت بر استفاده صحیح از تجهیزات وامکانات موجود و رفع معایب آنان
۳- نظارت و رسیدگی در پوشیدن البسه مناسب و متحدالشکل کارکنان خدماتی
۴- ارائه ارتقا و اصلاح فرایندها، روشها، برنامه ها و خط مشی های اجرایی در امور عمومی ستاد واحدهای تابعه و ارتقای کیفیت خدمات
۵- برنامه ریزی جهت هماهنگی بین اداره امور عمومی ستاد و واحدهای تابعه
۶- بازدید از مراکز تابعه و تبادل اطلاعات با روسای امور عمومی در مورد واحدهای زیر مجموعه شامل انبار، تدارکات، نقلیه و خدمات و ارائه گزارش به مسئولین
۷- تامین فضا و تدارکات تجهیزات، امکانات ، وسایل اداری و ارتباطی مورد نیاز جهت ارائه خدمات
۸- رضایت سنجی از مراجعین حوزه معاونت و زمان سنجی ارائه خدمات
۹- بررسی و تایید قبض های تلفن، آب، برق و گاز واحدهای ستادی و پردیس دانشگاه
۱۰- نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب کارکنان و واحدهای تابعه
۱۱- مدیریت توزیع نیروهای خدمات عمومی مازاد بین واحدهای متقاضی
۱۲- مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسات با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و مدیریت امور رفاهی جهت میهمانان
۱۳- نظارت بر نقل و انتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول و غیرمنقول واحدهای ستادی
۱۴- نظارت بر بازسازی و تعمیرات امور ساختمانی و عمرانی و محوطهسازی ستاد مرکزی
۱۵- برنامه ریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه ها
۱۶-پیگیری امورات مربوط به ساماندهی و جمع آوری اطلاعات کلیه نیروهای شرکتی
۱۷- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق حسب ضوابط و مقررات در حیطه وظایف محوله