محسن علیزاده
مسئول اموال
شرح وظایف
مسئول اموال
1.پیگیری و هماهنگی اختصاص شماره و نصب برچسب اموالی به اموال ابتیاع شده توسط سازمان
2.ثبت کامل مشخصات اموال در دفاتر طبق مقررات
3.تهیه و تنظیم صورت حساب اموال اسقاط و مازاد و ارسال آن به ذیحسابی
4.تهیه و تنظیم صورت حسابهای اموال خریداری شده در شش ماهه اول و دوم هر سال و تحویل آن به واحد مربوطه
5.پیگیری و هماهنگی صدور مجوز خروج اموال با ذکر مشخصات کامل و ثبت آن در دفاتر مربوطه حسب نیاز
6.تحویل اموال به متقاضی و دریافت رسید مربوطه بر اساس مقررات و دستورالعمل های مربوطه
7.پیگیری و هماهنگی تهیه و الصاق یک نسخه از فهرست اموال تحویل شده در هر اتاق
8.تهیه و تنظیم صورت اموال سرقتی، مفقودی و ارسال آن برای واحدها و مسئولین مربوطه
9.مطابقت اجناس موجود با لیست اموال تحویل داده شده به افراد و واحد ها
10.تنظیم صورت موجودی مانده اموال مصرفی در آخر هر سال و ارائه به واحدهای ذیربط
11.تطبیق صورت ریز اموال ثبت شده در دفاتر اموال با دفاتر مالی واحدها
12.رسیدگی و تطبیق صورت حسابهای رسیده از واحدهای مربوط با فرمهای اموالی به منظور کنترل صحت مندرجات
13.انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق